loading...
دکتر بقایی
دکتر بقایی بازدید : 65 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

ليفت پيشاني و ابرو

بالا بردن ابرو يکي از فوائد جراحي هاي زيبايي که باعث ايجاد حس اعتماد به نفس و جواني است، در خانمها شکل نرمال ابرو به گونه است که ابتدا و انتهاي آن در يک سطح و وسط ابرو بالاتر است. با افزايش سن و شل شدن عضلات ، باعث افتادگي ابرو ميشود .از اينرو براي زيبايي و جوانسازي خانم ها، عمل جراحي بالا بردن ابرو توسط متخصص زيبايي انجام ميگيرد. اين عمل با جديدترين روش ها به صورت آندوسکوپي و يا جراحي باز و يا در بسياري از موارد از طريق تزريق ژل ،چربي و بوتاکس که جهت بالا بردن دم ابرو يا گوشه ابرو و در کل تغيير موقعيت ابرو انجام ميشود.

 

آيا پيشاني و ابرو يکي است؟

براي برخي از جراحان ، ليفت ابرو و ليفت پيشاني ممکن است روش هاي مختلفي را شامل شود. شخصاً ، در مطب من ، ليفت پيشاني و ليفت ابرو دو نام متفاوت براي همان روش هستند. اين روش باعث از بين رفتن ابروهاي افتاده و از بين بردن خط اخم در بين ابروها مي شود.

ليفت پيشاني و ابرو

بالا کشيدن ابرو چيست؟

عمل جراحي کشيدن ابرو که به عنوان بالا کشيدن پيشاني نيز شناخته مي شود، يک راهکار موثر براي بالا بردن ابروي فرد براي ايجاد يک ظاهر جوان تر است. اين عمل همچنين مي تواند باعث کاهش خطوط بيني و چروک دور چشم شود و علائم پيري موجود در بخش فوقاني صورت را کم کند.

بالا کشيدن ابرو مي تواند باعث زنده شدن افتادگي يا از بين رفتن چروک موجود در پيشاني فرد شود و به شما کمک کند ظاهري داشته باشيد که کمتر عصباني، ناراحت يا خسته به نظر مي رسد. با استفاده از روش جراحي سنتي يا روش هايي که آسيب کمتري براي بيمار به همراه دارد (آندوسکوپي)، مي توان بالا کشيدن ابروي بيمار را با حذف يا تغيير عضلات موجود در بالاي چشم ها انجام داد و به اين ترتيب خطوط پيشاني را هموار کرده و ظاهر جوان تري براي فرد ايجاد کرد. اين روش جراحي اغلب با ساير عمل ها همچون بلفاروپلاستي (جراحي پلک) و ليفت صورت انجام مي شود تا به اين ترتيب بتوان ظاهر چشم ها و ساير نقاط صورت را بهبود بخشيد.

در اکثر موارد، بالا کشيدن ابرو با استفاده از روش آندوسکوپي انجام مي شود. در اين نوع عمل از يک ابزار جراحي مخصوص استفاده مي شود که در انتهاي آن يک دوربين فيلم برداري وجود دارد. براي استفاده از يک آندوسکوپ لازم است يک شکاف در خط موي فرد ايجاد شود و به اين ترتيب برش ايجاد شده پس از عمل پس از بهبود کامل براي افراد ديگر قابل مشاهده نيست. مزيت استفاده از آندوسکوپ براي ليفت ابرو ، اين است که اين ابزار به جراح شما اجازه مي دهد بافت و عضلات مورد نياز را بدون ايجاد شکاف هاي بزرگ در صورت، دستکاري و ترميم کند. مزيت ديگر استفاده از روش آندوسکوپي در اين است که براي بالا کشيدن ابرو فقط نياز به بي هوشي موضعي وجود خواهد داشت.

 

آيا همه ليفت ابروها ابرو را بلند مي کنند؟

به طور خلاصه - ليفت پيشاني ابروها را نيز بلند مي کند. با اين حال همه ليفت هاي ابرو پيشاني را بلند نمي کنند. به عنوان مثال ، ليفت مستقيم ابرو شامل يک برش درست در بالاي ابرو است و معمولاً براي ابروهاي نامتقارن انجام مي شود.

 

ليفت پيشاني چيست؟

ليفت پيشاني (که به آن ليفت ابرو يا ليفت ابرو نيز گفته مي شود) چين و چروک هايي که در سراسر پيشاني ايجاد مي شود يا آنهايي که بالاي پل بيني ايجاد مي شوند را به حداقل مي رساند ، خطوط اخم را بهبود مي بخشد و ابروهاي پايين و افتاده را تغيير مکان مي دهد. ليفت پيشاني همچنين ممکن است با جراحي پلک (بلفاروپلاستي)

 

ليفت ابرو چه کاري مي تواند انجام دهد؟

ليفت ابرو ، که به عنوان ليفت پيشاني يا جوان سازي پيشاني نيز شناخته مي شود ، يک عمل زيبايي براي بالا بردن ابروها است. ليفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پيشاني و ابرو ظاهر پيشاني ، ابرو و اطراف چشم را بهبود مي بخشد.

 

بالا کشيدن ابرو با تزريق بوتاکس

افرادي که به دنبال بهبود ظاهر کلي ابرو در صورت با استفاده از روش هاي سريع و آسان هستند، مي توانند مجموعه اي از روش هاي مختلف تزريقي را مورد استفاده قرار دهند. براي انجام تغييرات اندک براي افرادي که مشکلات جديد در اين بخش ندارند، تزريق بوتاکس مي تواند يک انتخاب مناسب باشد. با تزريق بوتاکس در عضلاتي که ابرو را در موقعيت مناسب آن نگه مي دارند، عضلات شل مي شوند و به اين ترتيب ابروها بالا کشيده مي شوند. هدف از انجام اين تزريق، تنظيم مجدد وضعيت عضلات براي تغيير ظاهر ابرو در طول زمان است.

همچنين به منظور بالا بردن ابرو مي توان از پر کننده هايي همچون ژودرم و ژل راديس استفاده کرد که مي توانند باعث بالا کشيدن دم ابرو شوند. علاوه بر اين از تزريق اسکولترا براي اصلاح و ترميم گودي هاي عميق استفاده کرد. استفاده از اين روش ها بستگي به سطح اصلاح مورد نياز بيمار دارد. همه اين روش ها در حقيقت روش هاي کم تهاجمي هستند که امکان اصلاح مجدد آنها با افزايش سن بيمار وجود دارد.

 

تزريق بوتاکس براي متوقف کردن چروک دور چشم و چروک ايجاد شده بين ابروها عالي است. از بوتاکس همچنين مي توان به عنوان يک ماده قابل تزريق براي بالا کشيدن اندک ابرو و حذف خطوط افقي ايجاد شده در پيشاني براي کمک به ايجاد ظاهر بهتر و جوان تر استفاده کرد.

 

درمان بيمار در اين حالت به چند دقيقه زمان نياز دارد و نتايج آن بطور ميانگين براي سه تا چهار ماه باقي مي ماند. بسياري از جراحان پلاستيک از بوتاکس به عنوان يک بخش مناسب در يک جراحي بالا کشيدن ابرو استفاده مي کنند و استفاده از اين ماده قبل از عمل جراحي مي تواند باعث ريلکس شدن عضلات و تسهيل فرآيند درمان شود.

 

ليفت ابرو ، که به عنوان ليفت پيشاني و ابرو يا جوان سازي پيشاني نيز شناخته مي شود ، يک عمل زيبايي براي بالا بردن ابروها است. ليفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پيشاني و ابرو ظاهر پيشاني ، ابرو و اطراف چشم را بهبود مي بخشد. ... ليفت ابرو ممکن است اعتماد به نفس شما را نيز تقويت کند.

 

جراحي چه مدت طول مي کشد؟

10-12 سال

براي اکثر بيماران پيش بيني مي شود که نتايج بايد 10-12 سال به طول انجامد ، اگرچه ما مدت زمان طولاني است که روش کار را انجام نمي دهيم ، بنابراين سابقه واقعي هنوز مشخص نشده است.

 

آيا ليفت ابرو پيشاني شما را بزرگتر مي کند؟

پاسخ: اندازه پيشاني پس از ليفت ابرو

 

ليفت ابرو يک روش بسيار موثر براي جابجايي مجدد و جوان سازي ابرو است. بسته به تکنيک مورد استفاده ، ممکن است خط موي بيمار تغيير کند. اين ممکن است ظاهر پيشاني بلندتري ايجاد کند.

 

جراحي باز پيشاني و ابرو

نيازمند ايجاد يک شکاف در بالاي سر يا فقط داخل خط رويش مو است (که در صورتي از اين روش استفاده مي شود که پوست اضافي برداشته شود و هنوز پيشاني فرد بيش از حد بلند باشد). به اين روش همچنين رويکرد کرونال نيز گفته مي شود.

در اين نوع عمل جراحي بالا کشيدن ابرو از يک ابزار جراحي خاص استفاده مي شود که در آن يک شکاف کوچک در شقيقه يا خط رويش مو و نيز گاهي اوقات در چروک هاي پلک بالا ايجاد مي شود.

برچسب ها حس اعتماد به نفس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 788
  • بازدید کلی : 3,349